Friday, July 3, 2009

Pengurusan Kewangan Anda

Setiap individu inginkan keselesaan dalam kedudukan kewangan.

Untuk mencapainya perlulah ada satu sistem perancangan kewangan atau sistem pengurusan Kewangan yang berkesan agar perbelanjaan dapat diuruskan dengan baik.

Sebanyakmana pendapatan bulanan seseorag jika perancangan dan pengurusan dibuat secara sistematik, ia akan dapati kedudukan kewangannya mencukupi atau mungkin berlebihan.

Sebaliknya jika kewangan tidak dirancang pada kebiasaannya akan terjadi banyak kesilapan, pembaziran, hutang lapuk, tidak stabil dan selalu tidak mencukupi. Hal ini banyak terjadi kepada individu yang selalu berbelanja dengan cara yang tidak bersistem.

Sesiapa sahaja, jika pendapatan diuruskan dengan bijak kedudukan kewangannya adalah berkeadaan baik atau stabil. Dengan ini satu kaedah diperlukan bagi menguruskan kewangan, cara yang mudah adalah dengan menggunakan template BijakBudget, ianya ringkas, percuma, simple dan mudah digunakan. Sistem ini direka khas untuk Pengurusan Kewangan atau Perancangan Kewangan

Anda boleh download Template BijakBudget ini pada bila-bila masa dan digalakkan untuk memperkenalkan perisian ini kepada individu yang lain supaya mereka dapat mengambil manafaat dari perisian ini.

Klik dibawah untuk Download:

Template BijakBudget

kalau tak boleh downlaod maklumkan kepada saya.

No comments:

Post a Comment